Sklep internetowy działający pod adresem www.glovestar.pl, prowadzony jest przez firmę GLOVESTAR Katarzyna Bartulewicz, z siedzibą w Białymstoku przy ul. Boboli 93/56, nr NIP PL5423023436, REGON 200161470

 

Jeśli chcesz zrobić zakupy, nie musisz zakładać konta. 

Po wrzuceniu produktów do koszyka możesz po prostu podać Twój adres do wysyłki, a my zajmiemy się resztą.

Jeśli jednak chcesz mieć pod kontrolą proces realizacji Twojego zamówienia, to Twoim pierwszym krokiem powinna być:

 

1. Rejestracja

Podczas rejestracji podajesz Twoje dane osobowe, które są dla nas niezbędne w procesie realizacji zamówienia.

Dane osobowe są chronione i wykorzystywane wyłącznie w celach informacyjnych i marketingowych (jeśli wyrazisz na to zgodę) na potrzeby Glovestar, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.09.1997r. (Dz. U. nr 133 poz. 883). Wszystkie dane osobowe są tajne i nie udostępniamy ich innym podmiotom. W każdym momencie masz możliwość wglądu oraz zmiany swoich danych osobowych.

W praktyce wygląda to tak, że po prostu używamy twojego adresu wyłącznie po to aby wiedzieć gdzie wysłać twoją przesyłkę :)


Podany przez ciebie numer telefonu może być potrzebny gdybyśmy chcieli szybko się z tobą skontaktować, gdyby wystąpił jakiś niespodziewany problem z twoim zamówieniem (np. brak jakiegoś produktu).

Twój numer telefonu podajemy także na przesyłce, aby kurier mógł do Ciebie zadzwonić w przypadku problemu z doręczeniem przesyłki. Potrzebny jest także firmie InPost która wyśle Ci smsem kod do odbioru przesyłki z paczkomatu.


Na kolejne zakupy zapraszamy po ZALOGOWANIU SIĘ.

Gdy skończysz zakupy i złożysz zamówienie, dostaniesz mail z info o tym iż zamówienie dotarło do Glovestar, oraz danymi potrzebnymi do zrobienia wpłaty.

Gdy Twoja wpłata do nas dotrze i zamówienie zostanie zrealizowane, otrzymasz kolejną wiadomość z radosną informacją o wysłaniu przesyłki i numerem nadawczym do śledzenia jej drogi.

Jeśli wybierasz opcję przesyłki za pobraniem, czekasz tylko na kolejnego maila z numerem nadawczym i informacją że zamówienie jest już w drodze.



2. Płatność i przesyłki


Łączny koszt zamówienia to koszt zakupu + koszt wysyłki.

numer konta do wpłaty: 06 1050 1823 1000 0097 0619 3134



Do wyboru są następujące formy płatności:

 

baner płatności z paypo.png

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A.

Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta, po otrzymaniu przez nasz sklep potwierdzenia poprawnego wykonania płatności

przez Podmiot realizujący płatność - PayPro S.A.

Dostępne opcje: przelew błyskawiczny, karta płatnicza (Visa,Mastercard), Blik, Google Pay, Apple Pay

 

 

  • Przelew na konto

= koszt wysyłki jest wyliczany na podstawie wagi zamówienia i zaczyna się już od 6 zł

przelew możesz zrobić przez internet, w banku, lub na poczcie.

w tytule przelewu koniecznie wpisz poprawny numer twojego zamówienia

jeśli nie masz konta w banku, możesz wpłacić gotówkę na poczcie

 

  • Płatność PayPal

= koszt wysyłki jest wyliczany na podstawie wagi zamówienia i zaczyna się już od 6 zł

przelew możesz zrobić po zalogowaniu się do swojego konta PayPal

 

Na zapłatę jest 7 dni, jeśli po upływie tego czasu nie otrzymamy Twojego przelewu, Twoje zamówienie zostanie anulowane.

 

  • Pobranie pocztowe 

= koszt wysyłki wynosi od 14 zł,

Całą kwotę (koszt zakupu + koszt wysyłki) płacisz przy odbiorze przesyłki.

 

 3. Dostawa

 

Do wyboru masz następujące metody dostawy:

 

  • Paczkomaty InPost

- koszt wysyłki wynosi 13 zł

 

  • Kurier InPost

- koszt wysyłki wynosi 20 zł

 

  • Poczta Polska

- list polecony ekonomiczny - koszt wysyłki wynosi 8 zł

- list polecony priorytetowy - koszt wysyłki wynosi 10 zł

- odbiór w punkcie - koszt wysyłki wynosi 12 zł

- kurier / płatność przy odbiorze - koszt wysyłki wynosi 16 zł

 

Gdy Twój przelew dotrze na nasze konto / operator płatności przekaże nam informację o poprawnie przekazanej płatności i zamówienie będzie spakowane i gotowe do wysyłki, otrzymasz mail z informacją o zmianie statusu zamówienia i numerem nadawczym do śledzenia przesyłki.

W zależności od wybranej formy przesyłki, Twoje zamówienie dotrze do Ciebie po 1-3 dniach roboczych (priorytety) lub 3-6 dniach roboczych (ekonomy).

Dostawa do paczkomatu lub kurierem InPost do kwestia 1-2 dni roboczych od momentu wysyłki.


Wszystkie zamówione gadżety wysyłamy w jednej przesyłce, więc opłacasz jeden koszt wysyłki za całe zamówienie.

Możesz także połączyć kilka zamówień które wyślemy razem, również wtedy opłacasz tylko jeden koszt wysyłki.


Wszystkie zamówienia wysyłamy w mega mocnych pudełkach, gwarantujemy że nic się nie popsuje w trakcie transportu.

 


Aby wymienić lub zwrócić produkt, skorzystaj z FORMULARZA WYMIANY/ ZWROTU.

Link do pobrania formularza i krótką instrukcję obsługi znajdziesz tutaj:

https://glovestar.pl/strona/formularz-zwrotu

Pamiętaj, że gadżet który chcesz zwrócić albo np. tylko wymienić musi być w stanie niezmienionym, no chyba że jakaś zmiana była absolutnie konieczna w granicach zwyczajnego zarządu :)
Na zgłoszenie chęci wymiany lub zwrotu produktu masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Gdy już otrzymamy twoją przesyłkę ze zwracanym produktem, pieniądze otrzymasz w ciągu 1-7 dni roboczych.
Prosimy aby do zwracanego produktu dołączyć czytelny paragon.
Jeśli chcesz wymienić produkt na inny o tej samej wartości (np. ubranie na inny rozmiar) to nie musisz odsyłać paragonu.
Jeśli masz jakieś wątpliwości lub dodatkowe pytania, przed odesłaniem do nas produktu skontaktuj się z nami przez mail: glovestar@gmail.com

 

Reklamacje i odstąpienie od umowy

1. Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.), masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinieneś złożyć jednoznaczne oświadczenie (np. poprzez przesłanie pisma pocztą lub e-mailem).

Możesz skorzystać z FORMULARZA WYMIANY/ ZWROTU który przygotowaliśmy.

Link do pobrania formularza i krótką instrukcję obsługi znajdziesz tutaj:

https://glovestar.pl/strona/formularz-zwrotu

W przypadku odstąpienia od umowy, masz obowiązek zwrócić produkt niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.

Zwrot towaru należy dokonać na adres:


Glovestar
ul. Ciemna 8,
16-010 Wasilków

Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.

Zwrotu płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w
pierwotnej transakcji, chyba że uzgodnimy inne rozwiązanie, w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

 

2. Reklamacje

2.1. Zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za zgodność towaru z umową. W przypadku stwierdzenia wady towaru, masz prawo złożyć reklamację w ciągu 2 lat od momentu otrzymania przesyłki.

2.2. Reklamacja powinna zawierać: Twoje dane kontaktowe, opis wady towaru, datę jej stwierdzenia oraz żądanie dotyczące sposobu rozpatrzenia reklamacji (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).

2.3. Reklamowany produkt należy odesłać na adres:


Glovestar
ul. Ciemna 8,
16-010 Wasilków

2.4. Rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.

2.5. O wyniku rozpatrzenia reklamacji zostaniesz poinformowany drogą elektroniczną - na adres mailowy podany przez Ciebie we wniosku reklamacyjnym.

3. Ochrona danych osobowych (RODO)

3.1. Administratorem danych osobowych jest firma Glovestar Katarzyna Bartulewicz z siedzibą przy ul. Boboli 93/56, 15-649 Białystok.

3.2. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zamówienia, obsługi reklamacji oraz wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO).

3.3. Dane mogą być przekazywane podmiotom świadczącym usługi na rzecz Sprzedawcy (np. firmom kurierskim, operatorom płatności) wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji umowy.

3.4. Masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

3.5. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 


Składając zamówienie jako Klient zobowiązujesz się do zapłaty oraz akceptujesz wszystkie powyższe punkty regulaminu.



Glovestar zastrzega sobie wyłączne prawo do wszystkich zdjęć, grafiki oraz projektów zamieszczonych w sklepie www.glovestar.pl

Są one objęte prawem autorskim, i jakiekolwiek złamanie zasad ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r. (dz. u. z 2006 r. nr 90, poz. 631 z późn. zm.) grozi sankcjami karnymi.

 

 


Jeśli masz do nas pytanie, przeczytaj FAQ.


Jeśli po przeczytaniu FAQ nadal masz pytanie, napisz do nas: glovestar@gmail.com



Życzymy mega zakupów!