FAQ
  • Jak zacząć zakupy na GLOVESTAR?

Aby zrobić zakupy, nie musisz zakładać konta w naszym sklepie.

Po wrzuceniu produktów do koszyka możesz po prostu podać Twój adres do wysyłki, a my zajmiemy się resztą.

Jeśli jednak chcesz mieć pod kontrolą proces realizacji Twojego zamówienia, to najpierw powinieneś się zarejestrować = kliknij na odnośnik (na górze z prawej strony), i wypełnij formularz.

Gdy już aktywujesz swoje konto, możesz od razu robić zakupy (oczywiście najpierw przeczytaj nasz regulamin).

Przed kolejnymi zakupami musisz się tylko ZALOGOWAĆ = klikasz na odnośnik (na górze z prawej strony).

Teraz możesz już wrzucać do koszyka wszystkie gadżety które chcesz kupić.


  • Ok, mam już wszystko w koszyku, co dalej?

Kliknij na KOSZYK (w menu z prawej strony).

Sprawdź czy masz dokładnie to co chcesz kupić. jeśli nie, możesz teraz wyrzucić lub dodać gadżety.

Jeśli w koszyku masz dokładnie to co chcesz kupić, kliknij na ZAMAWIAM.

Teraz wybierasz formę przesyłki = do wyboru masz list polecony priorytetowy (Polska), przesyłkę zagraniczną (Reszta Świata) lub przesyłkę za pobraniem.

Następnie wybierasz formę płatności = jest to przelew na konto lub płatność przez system PayPal (dla opcji pobranie = płatność gotówką przy odbiorze).

Jeśli masz jakieś specjalne życzenia, lub chcesz napisać kilka miłych słów osobie która będzie pakować twoją przesyłkę, wpisz je w ramkę "Komentarz do zamówienia" i kliknij "Przejdź dalej".

Następnie sprawdź czy wszystko się zgadza i potwierdź zamówienie klikając na "Zamawiam i płacę".

Teraz wejdź na swoją pocztę i odbierz maila potwierdzającego złożenie zamówienia.

Możesz teraz zrobić przelew lub spokojnie poczekać na przesyłkę za pobraniem którą za kilka dni przyniesie listonosz :)


  • Czy mogę łączyć zamówienia?

Tak, możesz połączyć kilka zamówień ze sklepu Glovestar.

W tym celu napisz do nas mail: glovestar@gmail.com

W mailu podaj swoje imię i nazwisko oraz numery wszystkich zamówień, oraz info iż chcesz je połączyć.


  • Nie mogę odnaleźć maila z danymi potrzebnymi do zrobienia wpłaty, pomocy!

Wystarczy że napiszesz do nas mail: glovestar@gmail.com

Podaj twoje imię i nazwisko lub email i poproś o przypomnienie danych do wpłaty.

Jeśli nie chce ci się pisać, tutaj masz nasz numer konta :) 

bank ING

06 1050 1823 1000 0097 0619 3134


  • Jak mogę zapłacić za zamówienie, jeśli nie mam konta w banku a nie chcę bulić 20 zł za zapłatę przy odbiorze?

Przelew możesz zrobić w bardzo prosty sposób, na poczcie.

Drukujesz / spisujesz sobie nasze dane do przelewu (dostajesz je w mailu, po złożeniu zamówienia).

Idziesz na pocztę, wypełniasz kwitek do przelewów na konto.

Wpłacasz gotówkę w okienku (nie musisz mieć żadnego konta w banku!), i czekasz na przesyłkę, którą za ok tydzień przyniesie ci listonosz.


  • Jak mogę wybrać opcję zapłaty dopiero przy odbiorze zamówienia?

Gdy składasz zamówienie, musisz wybrać opcję "Płatność przy odbiorze".

Jako forma płatności wybierasz "Płatność przy odbiorze".

Zanim wyślemy przesyłkę, nasz wysyłkowy elf skontaktuje się z tobą poprzez email aby upewnić się że Twój adres do wysyłki jest poprawny.

Następnie w błyskawicznym tempie spakujemy Twoje zamówienie i wyślemy je do Ciebie.


  • Zamówienie złożone, kiedy dostanę moje gadżety?

W zależności od wybranej formy przesyłki, Twoje zamówienie dotrze do Ciebie po 1-3 dniach roboczych (priorytety) lub 3-6 dniach roboczych (ekonomy).

Dostawa do paczkomatu do kwestia 1-2 dni roboczych od momentu wysyłki.

Przesyłki za pobraniem docierają po 1-3 dniach roboczych.

Zamówienia wysyłamy w ciągu 1-3 dni od momentu otrzymania Twojej wpłaty.

Po przygotowaniu Twojego zamówienia otrzymasz maila z numerem nadawczym i linkiem do śledzenia drogi przesyłki.


  • Czy muszę mieć 18 lat aby kupić wasze mega ubrania i gadżety na Glovestar?

Nie, jedyne co musisz zrobić to przeczytać i zrozumieć REGULAMIN, oraz zaakceptować wszystkie zawarte w nim informacje.


  • Mieszkam za granicą, możecie wysłać przesyłkę poza Polskę?

Oczywiście, wysyłamy przesyłki na cały świat! 

Koszt wysyłki wyliczany jest na podstawie wagi zamówienia, dzieje się to automatycznie po wrzuceniu produktów do koszyka.


  • Chcę kupić wasze wspaniałe ciuszki, ale nie wiem jak mam wybrać rozmiar?

Pod opisem każdego ubrania masz listę z rozmiarami do wyboru.

Jeśli nie wiesz jaki rozmiar będzie ci najlepiej pasował, spójrz na tabelę z rozmiarówką umieszczoną pod każdym ubraniem.

Podane wymiary to szerokości, a nie obwody, więc rozmiar najlepiej dopasujesz mierząc swoje ulubione ubranie rozłożone na płasko i porównując je z wymiarami szerokości podanymi w tabeli. Jeśli chcesz znać obwód poszczególnych wymiarów, pomnóż podane szerokości razy 2.


  • Czy mogę wymienić lub zwrócić wasz produkt?

Oczywiście przyjmujemy zwroty produktów, możesz go także wymienić na nowy (np. jeśli rozmiar ubrania nie pasuje).

Wszystkie informacje dotyczące wymiany lub zwrotu znajdziesz tutaj:

https://glovestar.pl/strona/wymiana-zwrot




Nie widzisz tutaj odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas: glovestar@gmail.com

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl