FAQ

Jak zacząć zakupy na GLOVESTAR?


Aby zrobić zakupy, nie musisz zakładać konta w naszym sklepie.

Po wrzuceniu produktów do koszyka możesz po prostu podać Twój adres do wysyłki, a my zajmiemy się resztą.


Jeśli jednak chcesz mieć pod kontrolą proces realizacji Twojego zamówienia, to najpierw powinieneś się zarejestrować = kliknij na odnośnik (na górze z prawej strony), i wypełnij formularz.

Gdy już aktywujesz swoje konto, możesz od razu robić zakupy (oczywiście najpierw przeczytaj nasz regulamin).

Przed kolejnymi zakupami musisz się tylko ZALOGOWAĆ = klikasz na odnośnik (na górze z prawej strony).

Teraz możesz już wrzucać do koszyka wszystkie gadżety które chcesz kupić.



Ok, mam już wszystko w koszyku, co dalej?


Kliknij na KOSZYK (w menu z prawej strony).

Sprawdź czy masz dokładnie to co chcesz kupić. jeśli nie, możesz teraz wyrzucić lub dodać gadżety.

Jeśli w koszyku masz dokładnie to co chcesz kupić, kliknij na ZAMAWIAM.

Teraz wybierasz formę przesyłki = do wyboru masz list polecony priorytetowy (Polska), przesyłkę zagraniczną (Reszta Świata) lub przesyłkę za pobraniem.

Następnie wybierasz formę płatności = jest to przelew na konto lub płatność przez system PayPal (dla opcji pobranie = płatność gotówką przy odbiorze).

Jeśli masz jakieś specjalne życzenia, lub chcesz napisać kilka miłych słów osobie która będzie pakować twoją przesyłkę, wpisz je w ramkę "Komentarz do zamówienia" i kliknij "Przejdź dalej".

Następnie sprawdź czy wszystko się zgadza i potwierdź zamówienie klikając na "Zamawiam i płacę".

Teraz wejdź na swoją pocztę i odbierz maila potwierdzającego złożenie zamówienia.

Możesz teraz zrobić przelew lub spokojnie poczekać na przesyłkę za pobraniem którą za kilka dni przyniesie listonosz :)



Czy mogę łączyć zamówienia?


Tak, możesz połączyć kilka zamówień ze sklepu Glovestar.

W tym celu napisz do nas mail: sklep@glovestar.pl 

W mailu podaj swoje imię i nazwisko oraz numery wszystkich zamówień, oraz info iż chcesz je połączyć.



Nie mogę odnaleźć maila z danymi potrzebnymi do zrobienia wpłaty, pomocy!


Wystarczy że napiszesz do nas mail: sklep@glovestar.pl 

Podaj twoje imię i nazwisko lub email i poproś o przypomnienie danych do wpłaty.

Jeśli nie chce ci się pisać, tutaj masz nasz numer konta :) 

bank Credit Agricole

22 1940 1076 3033 3398 0000 0000

Jak mogę zapłacić za zamówienie, jeśli nie mam konta w banku a nie chcę bulić 20 zł za zapłatę przy odbiorze?


Przelew możesz zrobić w bardzo prosty sposób, na poczcie.

Drukujesz / spisujesz sobie nasze dane do przelewu (dostajesz je w mailu, po złożeniu zamówienia).

Idziesz na pocztę, wypełniasz kwitek do przelewów na konto.

Wpłacasz gotówkę w okienku (nie musisz mieć żadnego konta w banku!), i czekasz na przesyłkę, którą za ok tydzień przyniesie ci listonosz.



Jak mogę wybrać opcję zapłaty dopiero przy odbiorze zamówienia?


Gdy składasz zamówienie, musisz wybrać opcję "Płatność przy odbiorze".

Jako forma płatności wybierasz "Płatność przy odbiorze".

Zanim wyślemy przesyłkę, nasz wysyłkowy elf skontaktuje się z tobą poprzez email aby upewnić się że Twój adres do wysyłki jest poprawny.

Następnie w błyskawicznym tempie spakujemy Twoje zamówienie i wyślemy je do Ciebie.



Zamówienie złożone, kiedy dostanę moje gadżety?


To zależy od  tego w jaki sposób płacisz za zamówienie i od tego kiedy przelew dotrze na konto Glovestar.

Jeśli wpłacasz  pieniądze na poczcie = przelew dociera na nasze konto po 3-5 dniach roboczych, 

jeśli wpłacasz pieniądze w banku lub przez internet = przelew dociera na nasze konto w przeciągu ok 24 godzin.

Gdy twój przelew dotrze na nasze konto, przesyłka jest pakowana przez naszego pracowitego elfa - Magdę, 

następnie przesyłki przejmuje kolejny pracowity elf - pocztowy pan pączek - i od razu wysyła je gołąbkami pocztowymi, które docierają do was po ok 1-2 dniach roboczych (priorytety) lub 3-5 dniach roboczych (ekonomy).



Czy muszę mieć 18 lat aby kupić wasze mega ubrania i gadżety na Glovestar?


Nie, jedyne co musisz zrobić to przeczytać i zrozumieć REGULAMIN, oraz zaakceptować wszystkie zawarte w nim informacje.



Mieszkam za granicą, możecie wysłać przesyłkę poza Polskę?


Oczywiście, wysyłamy przesyłki na cały świat! 

Koszt wysyłki wyliczany jest na podstawie wagi zamówienia, dzieje się to automatycznie po wrzuceniu produktów do koszyka.



Chcę kupić wasze wspaniałe ciuszki, ale nie wiem jak mam wybrać rozmiar?


Pod opisem każdego ubrania masz listę z rozmiarami do wyboru.

Jeśli nie wiesz jaki rozmiar będzie ci najlepiej pasował, spójrz na tabelę z rozmiarówką umieszczoną pod każdym ubraniem.

Podane wymiary to szerokości, a nie obwody, więc rozmiar najlepiej dopasujesz mierząc swoje ulubione ubranie rozłożone na płasko i porównując je z wymiarami szerokości podanymi w tabeli. Jeśli chcesz znać obwód poszczególnych wymiarów, pomnóż podane szerokości razy 2.



Czy mogę wymienić lub zwrócić wasz produkt?

Oczywiście przyjmujemy zwroty produktów, możesz go także wymienić na nowy (np. jeśli rozmiar ubrania nie pasuje).

Aby wymienić lub zwrócić produkt, skorzystaj z FORMULARZA WYMIANY/ ZWROTU dołączonego do Twojego zamówienia. Zawiera on prostą instrukcję która szybko i bezboleśnie pozwoli Tobie i nam przeprowadzić proces wymiany lub zwrotu.


Pamiętaj, że gadżet który chcesz zwrócić albo np. tylko wymienić musi być w stanie niezmienionym, no chyba że jakaś zmiana była absolutnie konieczna w granicach zwyczajnego zarządu :) 


Na zgłoszenie chęci wymiany lub zwrotu produktu masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.


Gdy już otrzymamy twoją przesyłkę ze zwracanym produktem, pieniądze otrzymasz w ciągu 1-7 dni roboczych.
Prosimy aby do zwracanego produktu dołączyć czytelny paragon.
Jeśli chcesz wymienić produkt na inny o tej samej wartości (np. ubranie na inny rozmiar) to nie musisz odsyłać paragonu.


Jeśli masz jakieś wątpliwości lub dodatkowe pytania, przed odesłaniem do nas produktu skontaktuj się z nami przez mail: glovestar@gmail.com





Nie widzisz tutaj odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas: sklep@glovestar.pl